Live’y sprzedażowe mogą początkowo kojarzyć się ze sprzedażą bezpośrednią, ale tak naprawdę to rozwiązanie jest o wiele bardziej obiecujące! Nic dziwnego, że transmisje sprzedaży ubrań są coraz popularniejsze. W dobie zakupów online to prosty sposób, by wypromować swoją ofertę i dotrzeć od większej ilości zainteresowanych klientów, niż w trakcie tradycyjnej sprzedaży bezpośredniej. Co więcej, taka forma sprzedaży pozwala na szybkie zweryfikowanie zainteresowania produktami, błyskawiczne dostosowanie sposobu komunikacji do odbiorcy, a także odpowiadanie na pytania w czasie rzeczywistym i ciągle podtrzymywanie uwagi oglądających. A to przecież chodzi!
Korzyści z prowadzenia transmisji sprzedaży ubrań
Ogromną zaletą transmisji sprzedażowych jest ich wyjątkowa atmosfera. To spotkania, jak w gronie przyjaciółek, gdzie możesz obejrzeć poszczególne ubrania, to jak wyglądają one na sprzedającej osobie, a nie manekinie, a także jak atrakcyjnie je wystylizować. Co więcej, nie trzeba nawet wychodzić z domu, by poczuć się jak na zakupach, wystarczy usiąść w wygodnym fotelu i wybrać najlepsze ubrania i dodatki dla siebie. Dzięki pomocy osoby, która prowadzi transmisje na żywo, stanie się to naprawdę łatwe!
Zakupy w ten sposób są też bardzo proste! Wystarczy skorzystanie z mediów społecznościowych i gotowe. Nie potrzeba zakładać konta na Allegro, korzystać z wyszukiwarek czy formularzy. Często sama sprzedaż odbywa się poprzez wiadomość prywatną, bądź napisanie komentarza. To nie tylko wygodne rozwiązanie, ale i oszczędność czasu.
Warto zainteresować się transmisjami sprzedaży ubrań, zarówno jeśli szukasz oryginalnych ubrań dla siebie albo chcesz jeszcze skuteczniej docierać do swoich potencjalnych klientów, którzy cenią sobie bliski kontakt przy zakupach, ale jednocześnie chcą je robić wygodnie, z własnego ulubionego fotela.
Artykuł powstał przy współpracy z firmą Madzia Styl – transmisje sprzedażowe – live.
Fot. Shutterstock